sannajansson

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Till dig pappa.

Av sanna jansson - 10 oktober 2012 10:43

Det funkar inte längre, jag är så less på detta nu. Har försökt att stå ut med henne i snart 2 år. Jag och josse mår seriöst dåligt över det här och du märker det inte ens. Jag tog upp med dig förut att det var jobbigt och att jag mår dåligt, allt har bara blivit värre. Jag försöker verkligen att göra allt för att hålla mig borta. Jag lovar, hon har fan nå jävla städmani och är så sjukt strässad hela tiden. Allt ska ske när hon vill och allt ska göras på hennes vis. Jag pallar inte låtsas att allt är okej för de är inte okej längre. Jag och josse vill verkligen prata med dig men det går inte för hon är alltid där, plus att vi inte vågar. Märker du inte att folk börjar försvinna? Vart tog Linda vägen? Just det ja, hon vågar inte ens prata med dig för att virre är så svartsjuk. Till och med mamma börjar dra sig undan, mormor också.
Om de inte blir någon förändring så får du välja oss eller henne.

 
 
Tant A

Tant A

10 oktober 2012 11:01

En liten tanke från en medelåldrs mor... att om ni inte kan komma åt att få prata ifred med er pappa så gå samman och skriv ett brev till honom. Förklara också i brevet VARFÖR han får det via brev istället för prat. Du är bra på att formulera dig!

http://mobil.everydaygodess.bloggplatsen.se

sanna jansson

10 oktober 2012 14:05

Tack så mycket. Det ska vi göra!

 
nathalie

nathalie

28 februari 2013 18:59

gumman håller med skriv ett brev! eller nåt.. jag tycker inte om att du mår så! och jag skulle kunna prata med honom för att jag blir så less att han inte märker.. och jag vill ju att du ska må bra! hoppas de löser sig! jag står alltid bakom dig så du kan alltid luta dig mot mig! <3 älskar dig vännen! <3

http://nathalielarsson.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna jansson - 24 oktober 2013 11:37

Idag är det TORSDAG! sista dagen för mig i skolan, är ledig i morgon p.g.a att jag ska på begravning.  Helt sjukt hur fort tiden har gott, könns om att vi började skolan för bara nån vecka sedan, men halva höstterminen är nu avklarad.  På lovet k...

Av sanna jansson - 24 oktober 2013 11:27

Att veta att mina kompisar mår dåligt och jag inte kan göra något för att ändra på det är det värsta jag vet! Om jag hade makten att kunna hjälpa ALLA så skulle jag det oavsett vem det skulle vara. Mamma har alltid sagt att jag känner efter för m...

Av sanna jansson - 22 oktober 2013 11:05


  Förra onsdagen hade vi digitaltskapande och vi fick i uppgift att dubba ett litet filmklipp utav Ice age, vi fick ljudlägga allt som hände i klippet. allt från sniffljud till explotioner. Vi hade riktigt roligt. När vi är klara så vet jag inte r...

Av sanna jansson - 15 oktober 2013 10:47


  Idag är det tisdag och jag påbörjar jobbet med tidningen. Trodde att det skulle vara ganska lätt att göra ett uppslag men fy satan vad jag hade fel där! Ska börja med att göra en intervju med 3 olika personer i olika åldrar 20,50,80. Idag ska ja...

Av sanna jansson - 14 oktober 2013 09:37

Sjukt hur svårt det är att kliva upp måndagsmorgnar, tog ca en halv timme innan jag ens orkade att tända lampan vid sängen.  Idag har jag en och en halv lektion sedan ska jag och några till ner på stan för att göra en uppgift om hur olika medier an...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards