sannajansson

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

Tisdag!

Av sanna jansson - 15 oktober 2013 10:47

 

Idag är det tisdag och jag påbörjar jobbet med tidningen. Trodde att det skulle vara ganska lätt att göra ett uppslag men fy satan vad jag hade fel där! Ska börja med att göra en intervju med 3 olika personer i olika åldrar 20,50,80. Idag ska jag göra första intervjun, är ganska taggad, hoppas på att det går som planerat!

  Nu hinner jag inte skriva mer, ska in på mattelektionen, ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna jansson - 24 oktober 2013 11:37

Idag är det TORSDAG! sista dagen för mig i skolan, är ledig i morgon p.g.a att jag ska på begravning.  Helt sjukt hur fort tiden har gott, könns om att vi började skolan för bara nån vecka sedan, men halva höstterminen är nu avklarad.  På lovet k...

Av sanna jansson - 24 oktober 2013 11:27

Att veta att mina kompisar mår dåligt och jag inte kan göra något för att ändra på det är det värsta jag vet! Om jag hade makten att kunna hjälpa ALLA så skulle jag det oavsett vem det skulle vara. Mamma har alltid sagt att jag känner efter för m...

Av sanna jansson - 22 oktober 2013 11:05


  Förra onsdagen hade vi digitaltskapande och vi fick i uppgift att dubba ett litet filmklipp utav Ice age, vi fick ljudlägga allt som hände i klippet. allt från sniffljud till explotioner. Vi hade riktigt roligt. När vi är klara så vet jag inte r...

Av sanna jansson - 14 oktober 2013 09:37

Sjukt hur svårt det är att kliva upp måndagsmorgnar, tog ca en halv timme innan jag ens orkade att tända lampan vid sängen.  Idag har jag en och en halv lektion sedan ska jag och några till ner på stan för att göra en uppgift om hur olika medier an...

Av sanna jansson - 9 oktober 2013 10:48

Nu var det ett bra tag sedan som jag la ut något, så tänkte att jag skulle berätta lite kortfattat om vad som har hänt under den här tiden. Kan börja med att säga att jag nu har börjat gymnasiet... vart inget utav dom som jag hade tänkt från början...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards